Dikuasakan oleh Blogger.

A.Z.I.D.A.Z.I.D.EE

Sabtu, 10 Mei 2014


A.Z.I.D A.Z.I.D.E.E

Sudah  lama x berbual dalam blog ni ..baiklah mari aku ceritkan azid azidee…
Seorang yang cerewet dan asik nak yang sempurna sahaja.. siang malam pagi petang nakkan kicap  dan kari (gelak guling2) .Anak kelahiran Sarawak yang penuh dengan kesopanan Melayu Johor ini cukup memberi impak didalam hidup aku..  terngiang di benak ku kata2 beliau ‘’ bagi ana sahabat dan kawan itu berbeza’’ (azid, 2012) .Mengenali beliau dalam hampir separuh jagung ini memberi  pengajaran dan pengalaman yang banyak pada aku.  Pengalaman satu kelas dan satu mahallah banyak memberi aku pelung mengenali beliau…. Melalui nyanyian beliau ini analisis aku:-
Jadual 1
Penyataan analisa
Beliau sangat suka kan seni
Fakta Kes 1:
Aku teringat tatkala beliau memndapat latihan soca (sociology) untuk buat paper doll sangat lah penuh kreatif dan unik..teringat jgak beliau sangat cinta akan dunia muzik..sampai2 malam2 pun nyanyi..sampai aku pon terjebak kelas vocal… :D
beliau ni manja
Fakta kes 2:
Teringat aku tatkala ada benda buruk berlaku beliau suka untuk duduk atas katil pastu, perlahan2 baring atas katil dan peluk bantal..dan mulalah mulut dia cerita mcm2 kat aku..ahahahah kelakarnya saat tu…. Macam aku ni bapak dia dah..ahahaha :D
azid seorang romantic
Fakta kes 3:
Aku teringat saat burfday aku ke 19 beliau buat surprise pizza,,ahahaha kelakar nya saat tu.. teringat juga masa beliau bagi aku sushi dari cold strorage.,ahaha habes penuh bilik aku dengan paper note


Tujuan aku menulis sebab aku tertarik dengan gaya dan caranya…. Islamik tapi bersahaja..nakal2 tapi bersikap sopan dan mulia.. dan kuat pendirian.. terima kasih tuhan jumpa kan aku dengan beliau


0 dah mai dah komen:

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP