Dikuasakan oleh Blogger.

:'(

Ahad, 12 Disember 2010


hohoho....selama ni aku merasakna diri ini seperti berada di awangan.kadang2 diri ini berjalan tanpa haluan..setiap langkahku..akan ada sumbangnya..bila aku dah jumpa identiti diri ini...ianya seperti lari dari pegangan...aku suka muzik tapi muzik yang aku suke semuanya orang kata''zahier!! muzik x baguslah,x elok,x manis...wasting time ok''..aku pon tundukan diri dan kadang2 aku dengar..tapi semakin lama aku tahan semakin sakit rsenyer...

Bila aku dapat kawan..mereka selalu salahkan aku sebab ''Zahier nta ni mmg x pandai pilih kawan eh...kita patut ubah dier bukan ikut dier''.aku pon tunduk akur akan kata2nya..aku takut kalau aku x ikut aku berdosa..tapi semakin lama jauh dari kawan ku..aku sakit..aku keseoragan..mana orang2 yg kata perkataan ni.?

Bila aku ade personaliti..mereka rendahkan aku..apa salah aku..aku hanya discover diri ini..dan bile aku dah dapat mereka akan kata ''zahier ni salah..nta sepatutnyer perlu ini dan ini..nta tak boleh lah cakap mcm ni..rapat cm ni...alalal~~ tapi apa yg dikatakan akan ada perbalahan'' aku diam aku tunduk aku ikut..kenapa ni?

Bila aku rase aku suke sesuatu aku akan sentiase dihalangan..adakah cahaya untuk diriku hilang dibawa kelam? aku benci kau ! pergi!...kenapa aku ambek kau? aku menyesal! aku hilang diri aku.......

Aku salah ke?aku teruk? tapi selama aku bersama aku saket x gembira.hati ku memberontak..please...aku harap..stop..aku nak lepaskan kau...sorry...aku budak teruk..sku x salahkan sesiapa...tapi salahkan diri aku....atau aku perlu pegan...biar aku saket.!! biar kan..kat dunia mana ada orang sayang aku kan....k.bye.zahier sekarang...buang senyum kau ok..
:'(

7 dah mai dah komen:

Danish Aniq 12 Disember 2010 8:46 PTG  

alaaa zahier kalaw aku tgo kang ade plak yg ckp jgn kaw kwn dengan aku..tp aku nak kaw dengan org tuh tau..bahawa persahabatan jgn pernah dianggap perkauman sialan durjana...jgn pernah kaw tafsir kebersamaan kami sebagai satu pertubuhan menentang keadilan yg pesong kaw tegakkan..pape pon take care of urself laa org yg penah ckp gitu kat kaw zahier..

.:muCid:. 12 Disember 2010 11:22 PTG  

zahier, ape ni man? anda kuat zahier! anda bukan lemah sperti dlm post tu! percayelah! kita dah lama kawan, ana slalu perhatikan nta. semuanya akan ok! insyaAllah. doa bnyk2

zahier 12 Disember 2010 11:37 PTG  

danish:
hohoh..terimas.ye,,btol kite bkn tegakkan benang yang basah..malah kite tegakkan tembok peperangan yg menanti tempoh akhir dunia ...kan?

.:mucid:.:
hohoh..syukran...kuat ada kadarnyer..abg oi....tpi doa byk2 tu mmg btol..ayat same ngan abg bayr sllu ckp ngan ana..:)

Danish Aniq 13 Disember 2010 12:03 PG  

alahh..kalaw sekadar perkataan busuk dilemparkan..mana sama dengan perbuatan yg ditunjukkan...sudah laa berhenti laa berbicara manis menanam tebu ditepi bibiran...hati yang tegak dikonkrit simen x kan mudah pecah lagi...jgn pernah kaw lupe ape peristiwa pecah amanah penah kaw buad!! x kusangke..baju mu bersinar lebeyh dri aku tp hati...ermm..pikir2 laaa

zahier 13 Disember 2010 12:48 PG  

danish:
hohoh..sabar itu lebih baik..tapi sabar memakan diri kan?

.inilah aku. 14 Disember 2010 10:43 PG  

agak tersentak mebaca entri ni..
ikutkan hati, x berani hamba utk mengomen..

tp bila memikirkan amaran taun hamba yg menyuruh agar ditinggalkan komen..
makan hamba meninggalkan jua..
moga tuan hamba sentiasa mampu utk mengomen tulisan hamba..

hamba tidak tahu apa yang ingin dihuraikan, kerana hamba tidak memahami sepenuhnya..

tulisan ini bg hamba lebih kepada luahan rasa tuan hamba..

cuma yg mampu hamba pesan, mengambil firmanNya sebagai panduan,

" Dan tidaklah sama kebaikan dgn kejahatan. tolaklah (kejahatan itu) dengan cara yg lebih baik, sehingga org yg ada permusuhan antara kmu, dan dia akan sperti teman yg setia. ( 42 :34)

" Jadilah pemaaf dan suruhlah org lain mengerjakan yg makruf,serta jgn pedulikan org2 yg bodoh" (7:199)

Moga Allah kuatkan tuan hamba!

zahier 15 Disember 2010 11:29 PTG  

.inilah aku.:
terima kasih atas nasihat tuan hamba...geragan putera cukup teruje..terima kaseh atas nasihat..mge tuan hamba mampu menjadi yg terhebat suatu hari nnti...

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP