Dikuasakan oleh Blogger.

SOCA

Sabtu, 10 Mei 2014

Kini aku dah ambil sarjana muda, tapi aku x tahu lah betul atau x sociology ni...aku major kot! tapi ntah lah aku macam LOL je ngan sociology ni =_=. haha

Sarjana Muda Sosiologi dan antopologi, subjek je penuh dengan teori dan kefahaman, dia bukan menghafal dan titik kata aku boleh katakan dia adalah satu subjek pemikiran, yg berfikir maju ke hadapan dan malas mundur kebelakang, aku? ntah,, di kelas aku tgk slide sahaja.... terus berdoa ya ALLAH lambat lagi ke kelas nak habis? haha.. 

bila buka buku sosiologi ,,adeh,, cepat2 aku ke FB untuk cari ada x orang jual notes sociology ni,,, ya tuhan malasnya..

tapi kenapa aku tetap x nak tukar major? aku bukan jenis malas nak ke department..apatah lgi malas nak mengisi borang..aku manusia paling suka isi borang haha

betul atau salah? mga ALLAH mengiringi keputusanku..ameen.

0 dah mai dah komen:

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP