Dikuasakan oleh Blogger.

Publisiti @ Tanggungjawab

Rabu, 17 Mac 2010


Assalamualaikum,

'''Zahier,tahun ni ana harap sangat enta buat rombakan batch ana rase tak nak lagi jawatan ni''

Maaflah sebenarnya tahun ni SPR bukan saya lagi tapi ahli baru.

Tapi,sebelum ana buat perlantikan hari baru aan nak tanya 5 soalan....

Kenapa nak jadi SPR?
Kalau orang tak setuju dengan ahli batch yang diumumkan??
Boleh bagi komitmen ker??
Kenapa perlu ada saya dalam ahli SPR itu??
Boleh ker saya berurusan dengan guru secara profesional?

Bukan apa,untuk pemilihan kali ini ana buat dengan lebih teliti..

Tapi sekadar berkongsi,,,dulu ada orang tanya ''Korang ni bekerja untuk batch dapat apa?tengok kita orang ni relaks jer..jawatan berduyun jugak''

Lalu saya menjawap
''Kami bekerja kerana kami suka bukan bekerja kerana markah atau publisiti tapi kerana ALLAH n islam..''

bla,bla,,,,,(kan dah kena membebel ngan ana)

k tu je nak dikongsi

Read more...

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP