Dikuasakan oleh Blogger.

Cerita....

Ahad, 12 September 2010


bila dia pergi..
aku teringat kan dier
itulah manusia
waktu ada tak bersyukur
waktu tak ada baru mencari.

Aku tahu aku salah
waktu dia ada
hidup ini seperti lancar
ibarat air jatuh ke lantai
sedap si kain menyerap..

Namun..
sepanjang bersamaa dengan mu..
mungkin aku ada salah
kau ada tuntutan?
atau kau terasa hati?

Jujur itu
yg aku tuntut
aku ingin bercerita lagi dengan mu
tapi aku rasa
nanti aku salah
nanti kita akan jadi magnet yAng kedua-duanya sama kutub
takut kita rasa tak serasi

Tolong..
kau buat aku keruan
berfikir
dalam sudut hati ku
aku ingin meluahkan padamu semua masalahku..

Tapi..
Yanh Maha Bijaksana
dah kurniakan perasaan
berjaga-jaga...

Sebelum aku dan kau lain tali hubunganya
lebih baik aku
jaga yang sedia ada..

Aku masih ingin mengubah kita

0 dah mai dah komen:

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP