Dikuasakan oleh Blogger.

SAYs

Sabtu, 4 September 2010


Assalmualaikum,

mulai hari ini...aku banyak belajar ....bahawa aku takkan percaya mana2 orang pun di dunia...tak kira lah apa status nya..pelajar ke..pensyarah ke..apa ke....kerana aku ada pengalaman dengan nya,,

Mulai hari ni...aku anggap perasaan tu nafsu bkn identiti ..aku rasA sakit bila aku ikut perasaan..macam pepatah melayu tu...ikut rasa binasa ikut hati mati...

Mulai hari ni, aku tak nak buat apa yang aku nak...aku rasa itu keburukan dan fitnah bagiku,,,,aku rasa idea ku dah tawar sama parasnya dengan hati yg dah tawar..lepas ni aku nak diam je.... bak kata pepatah...semakin berisi padi semakin tunduk ke bawah..

Mulai hari ni, aku tak nak menang..menang sakit kalah pon sakit....biar aku jadi orang yang mengalah kerana semua orang benci orang yang selalu fikir dia betul..

Mulai hari ni...aku ikut je apa yf dia cakap..siapa dia??? lepas ni orang akan panggil saya Mcm kerbau ditindik hidungya..ikut je..tau

Mulai hari ni..aku tak hiraukan perasaan dia..lantaklah apa dia nak cakap,sebar or anything else(ermm seram nk speaking)..sbb dia aku sakit...

Hari ini aku belajar apa jenis manusia rupanya di pelindung kononnya sakti....katanya lahirkan yg hebat.... :)...

oK ni je nak post...benda ni tak de kaitan dengan mati dan nazak..terima kasih

0 dah mai dah komen:

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP