Dikuasakan oleh Blogger.

K.E.I.N.G.I.N.A.N

Isnin, 14 Mac 2011


Salam semua,

beta berkenan untuk menceritakan kepada anda semua ...apa yang beta inginkan..heheheh...stoyry morry lah plak..:)

keinginan ini boleh digelar sebagai kehendak...sesiapa yang belajar ekonomi..mereka akan ketahui bahawa kehendak diboleh dipenuhi dan akan berlaku kos lepas..bahahaha...

1) saya teringin menjadi orang yang pandai bermain bola keranjang dan terpilih mewakili negara
2) saya teringin belajar renang..tapi saya tahu kos nya akan mahal..
3) saya ingin ada kawan yang faham akan saya dan mengenal pasti perasaan saya tanpa diberitahu.
4) saya nak jadi pendakwah yang hebat...
5) cukup lah...saya bukan perempuan nak kongsi banyak2..

post ini sekadar melengkapi hasrat bukan realiti semata2..:)

2 dah mai dah komen:

Wafi Zaini,  6 April 2011 pada 7:01 PTG  

HANYA MAMPU TERSENYUM...:)

Wafi Zaini,  6 April 2011 pada 7:07 PTG  

HANYA MAMPU TERSENYUM..:)

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP