Dikuasakan oleh Blogger.

KISAH

Ahad, 11 Disember 2011

walaupun kita akan mengalami banyak pengalaman dalam kehisupan..namun,sepanjang aku menambah pengalaman aku sering lupa akan diriku....sepanjang aku mengharungi liku2 tarbiah dan ukhuwwah serta da'wah....aku lupa perkataan ''DIRI''..

aku lupa sepanjang ni aku menyakiti,
aku lupa utk pandang diri ku,
aku dah lama dan bertahanuth,
aku lupa refleksi diri..memahami isi hati insan bumi,

sehingga hari itu tiba,
hari aku belajar tentang manusia,
manusia tidak sama walaupun pikiran hampir serupa,
aku belajar tentang menghormati insan
insan yang mengajar erti kehidupan dan membanting tulang utk aku selama ni.
aku lupakan dia! sepanjang aku mengarap pengalaman...

maafkan aku ..aku insan biasa izinkan aku menebus kesalahan ku..

0 dah mai dah komen:

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP