Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 30 Julai 2009


Mengharungi samudera kehidupan,
kita ibarat para pengembara,
hidup ini adalah perjuangan,
tiada masa tuk berpangku tangan.

Setiap tetes peluh dan darah,
kita ibarat para pengembara,
segores luka dijalan allah,
kan menjadi saksi pengorbanan.

Aku tidak mampu mengembara seorang diri, aku perlukan rakan seperjuangan. Terima kasih buat irsyad,ilham,abg zubayr,anas KB dan orang yang banyak membantu aku. Mereka telah menemani ku sepanjang aku berada di medan penuh cabaran.

5 dah mai dah komen:

Tanpa Nama,  31 Julai 2009 pada 9:50 PTG  

hait?
zubayr jea ade abg?/
abg ilham xde??
ahaha..

[anas.hisham] 2 Ogos 2009 pada 3:37 PTG  

ko ptt bsyukur am..

name ko ade.. name aku xde langsung..

aha

Ahmad Zahier Bin Arbi 6 Ogos 2009 pada 1:38 PTG  

maaf kalau tak de nama sbb ana citer pasal debat musleh lah hehe

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP