Dikuasakan oleh Blogger.

Sabtu, 1 Ogos 2009

Mungkin orang yertanya-tanya kenapa ana tak letak gambar dan shoutmix kan? sebenarnya bukan ape, blog ni masih baru dan masih dalam peningkatan dan ana masih dalam pembelajaran lagi untuk blog.Tapi bukan ini yang menjadi isu. pernah dengar tak cerita tentang dunia ZRANUS. tAK PERNAHKAN?jadinya ana akan ceritakan sikit.
Sebuah negara yang penuh aman,tumbuhan menumbuh malar hijau,rakyat zranus penuh toleransi,keperluan dan ekonomi sentiasa mencukupi dan yang lebih penting adalah pemimpin yang tidak menagih politik.Negara yang ditakbir oleh seorang raja yang berwawasan tapi ramai yang mendengki.Suatu hari, raja tu sakit jadinya, rakyat mereka sensara kerana tiada siapa yang mampu mentadbir negara itu kerana telah ditawan magis putera zulala. tidak!menara alberhu akan diruntuhkan, macam mana dengan negara atas bayu.?kegawatan ekonomiakan berlaku ker?namun, seorang pemuda telah datang kerana dia adalah pemuda peka zaman.Siapoa permuda tu?kat mna zranus?Siapa putera zulala? nantikan (PMI NEXT GENERATION)







1 dah mai dah komen:

Afkar Arif 10 Ogos 2009 pada 8:23 PTG  

sengal x der bende lain ko nk citer but nice sharing...hehehe sampai citu jer ker citernyer...eh anta nih mmg pandai bercerita ah...alamak x kembang kan...kalo kembang sangat nnt koyak suar tu...heheh happy always..

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP