Dikuasakan oleh Blogger.

hurm...lama lah jawapannyerr

Jumaat, 1 Januari 2010

Tulah kan..2009 sedap jer lambai tangan kat saya..wal hal tak pernah kenal pon...ngee~~

2009 kan banyak memori tersemat bak kata orang selagi berada dibumi minda menari bak di titi

ishh..ader ker pepatah ni??(reka jer sebenarnya)

jom kongsi pengalaman dengan kawan

Kring22 bunyi dah lah lonceng tu kan...nasib aku lah sekolah kat sini lagi..zahier jom gi kantin laparlahh

aku kenal kan.
nama dier IRSYAD zaini

dia ni happy jer keje,,asal kita orang muram dier lah yg ketawakan..kalau ada masalah ..dier lah yang kuat menganjing..tak nak lah citer pasal die ni waste time jerr

Ana ske citer pasal sorang ni..

nak tau nama tak....boleh tapi kena chat ngan saya lahh

dia ni senior sayalah....
baik sangat dan semestinya bkn f4(2009) tapi dia adalah kawan yang tersamat dan ditemukan di asrama lahh

alamak....malas lahh nak citer pasal dier ni

Jom citer pasal apa lah yang saya buat tahun 2009

-PILIHAN RAYA BATCH13(WELL DONE YOU GUYS)

-QIAM F1&f2

-reunion 2Tajarrud(singgah slalu tu)

-Debat musleh
-training debat uia

-Pmr

kem bahasa..ergh

-hari keluarga ayah

-kem debat laut jer tauuu

-Perpisahan ngan f5

-Jadi PRS

-Bagi tazkirah kat asrama(ntah paham ker tak)

-banyakllahhhh malas ahh nak citer k

selamat tahun baru

AHMAD ZAHIER BIN ARBI

0 dah mai dah komen:

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP