Dikuasakan oleh Blogger.

''Time''

Ahad, 3 Januari 2010

Ermmm.... post kali tak lah sehebat post blog2 yang lain sbb ana bukan orang sehebat mereka menghitamkan kertas yang putih dengan ayat penuh transformasi..

Masa..

masa itu ada orang cakap emas lahh
nyawalah
dan mcm lahh..

Tapi berapa lah sangat orang yang menghargai masa..ada sekali tu saya cakap dengan kawan saya ''bagi ana masa itu emas tapi ana tak suka emas jadinya, ana kurang menghargainya..haha''

tapi dari arah tersembunyi dengan cebikan pedas..''Ermm..bagi ana masa itu nyawa kalau ana buang masa sekali ia ubah hidup ana,....'

Tapi bila tengok balik si dier yang bijak bermanifesto..kerja rumah tak siap,suka main2,chat benda tak penting dan lain...banyak kan .

tapi bkn ''main'' nak kutuk si Dia...tapi nak kita tahu apa yang boleh dibuat...

just nak tegur je lah kan..

tolong harGai masa I begging tu you :(

KALAU TAK ADA KEJE TU

pegilah tidur at least befaedah untuk badan dari berbual benda yang tak patut dan bernilai kosong perghh tak yah lahh

Ala hati ni sedih tak leh nak wat paper..

pegilah mandi dan positif kan diri depan cermin..tak boleh juga..dah tak yah banyak cakap gi beli coklat dan makan kek perhghh mesti ok..

ala nak beli tapi tak de duit lah??
kk i see...

kalau gitu pergi kat katil set baik2 dan tido lahhh...

Ala hari ni nak hilangkan stress

bab ni ana terer sbb slalu kena kan(ni seme salah korang ana tuntut nnti)
Kalau stress
firstly...
kongsi dengan kawan yang memahami

secondly...
minum air mineral

thirdly...
makan sup dan minum air teh

forthly....
solat dan berdoa kalau boleh nangis pon tak pe

lastly..
set katil n tido

Dengan izin ALLAH nnti bile bangun kita jadi positif

..apalagi alasan..ana malaslahh

kalau saya..saya cakap begini..pergi lahh malas nnti kalau keluar result periksa aku jamin kau tak dapat A padan muka...walaupun mampu menyakitkan hati tapi ia akan tersedar dan takut utk malas..kalau malas saya tak tahu nak buat apa..kalau saya baca ayat kursi..

tu je lah... hargai masa..bkn saya nak memotivasikan anda untuk jadi seorang yang suka tidur

0 dah mai dah komen:

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP