Dikuasakan oleh Blogger.

I.R.SY.A.D.Z.A.I.N.I

Sabtu, 10 Mei 2014

              Irsyad seorangi insan yang sama umur dengan aku,,berwajah agak gelap dan bertubuh sador..anaK kelahiran Sarawak ini cukup banyak memberi nasihat dan pengajaran kepada aku semangat ‘’berani dan jangan takut dengan risiko’’ telah banyak memberi motivasi kepada  diriku..sikapnya kadang2 yang agak degil buat aku yakin itulah identit nya  iaitu sentiasa yakin dengan keputusannya… berkawan selama 6 tahun banyak mengajar aku ttg nila persahbaatan.. analisa aku tentang keunikan irsyad ini terlalu banyak:-
Kotak 1
Penyataan analisis
Dia seorang yang tidak takut dengan risiko
Fakta kes 1
Teringat kisah bagaimana dia mula start jual herba life dengan kena mengeluarkan sedikit modal then Berjaya menjadi senior business .tak takut jgak jual banyak benda di koperasi walaupun banyak rintangan dengan pihak atasan
Beliau sangat mementingkan persahabatan
Fakta kes2
Walaupun dia benci atau kurang senang dengan seseorang itu icad selalu layan orang tu dengan layanan paling baik apatah lagi ketika aku Nampak bagaimana dia melayan orang yang dia kurang senang di laman social FB
Beliau sangat berdikari
Fakta kes 3
Walaupun dia seorang yang agak mengada tapi dia mampu berdikari ketika belajar di KPTM  kerja untuk mendapatkan pendapatan tambahan agar mengurangkan beban ibubapa dan beliau jugak akan cuba tidak menyusahkan seseorang apabila nak pergi atau balik dari mana2 program.

Tujuan aku menulis tentang dia kerana aku kagum dengan dia yang selama ini banyak mendegar masalah dan rintihan ku…


Mga ALLAH mempermudahkan ku

0 dah mai dah komen:

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP